2009-03-11

Bend me like Beckham!

Idag är jag mycket gladare! Det var precis lagom mycket att göra på jobbet, jag klarade av de mest hektiska punkterna på 2 timmar - på minuten, jag och Emmelie har skrivit klart våra artiklar OCH lade till ett mycket ögonbrynshöjande fakta i en av dem. Ka-tjing! Jag känner mig lättad och har, trots en fullspäckad 8-timmars arbetsdag, energi. Energi som jag har saknat i över en vecka nu. Jag kunde till och med sova nästan hela natten igenom. Det går bra nu, kompis det går bra nu.


Nu ska jag på yoga om 40 minuter. Igår bokade jag naprapattid till på måndag. Varför nu alla dessa kroppsliga aktiviteter?

Jag vill kunna säga "I'm bendy", precis som Phoebe.


Jag inser att det har varit mycket negativa inlägg på sistone, jag hoppas att det blir en förändring från och med nu! Det känns så i luften.

1 kommentar:

  1. Gott - det vänder! Ljuset kommer tillbaka och fåglarna kvittrar...
    Puss, Mams

    SvaraRadera