2009-03-19

Det som gäller nu är att bara dansa!

Jag och Emmelie har i ett x antal timmar suttit i foajén. Varför? Vi har klippt 200 passerkort och gjort hål i dem, samt sålt (uttalas sållt, inte sooåålt) SMASKbiljetter! Vi lyckades få in lite pengar i alla fall, vilket känns rätt så bra. Imorgon säljs dem i Luleå, för er som studerar där. Heja oss!
Crille har tagit med sig en hel rad med biljetter till jobbet för att smussla in dem hos kunderna. Han fick en morot för besväret. (Det gäller att utnyttja de som utnyttjas kan!)

Just nu sitter jag på jobbet och har kaffe/apelsinpaus. Ingen klockren kombination, vilket är konstigt eftersom både kaffe och apelsin är gott! Jag försöker jobba in så mycket som möjligt denna veckan, eftersom nästa vecka kommer vara FULLPROPPAD!
Varför?

Produktionsveckan i SMASK, såklart! SOM jag har längtat! Nästa vecka kommer vara crazy, på ett bra sätt. Oj, oj, oj, jag är TAGGAD!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar