2009-03-16

Min lägenhet är det nya Coop Arena!?




När jag kom hem från Minnas photo session idag satt det två hockeygalna killar i Drömsoffan. Jag hade fortfarande lite plugg kvar inför morgondagen att göra, så jag satte mig i Drömfåtöljen med hörlurar i öronen. Tror du att det hjälpte när målen gled in? Eh, nej.. Men Curry sa förlåt i alla fall, trevlig pojk det där!

Idag har jag gjort tusen saker: 1. Legat med elektroder och värmedynor, samt blivit sönderknäckt i ryggen av naprapaten. 2. Haft ett möte med studiefrämjandet gällande SMASK som studiecirkel. 3. Jobbat. 3. Lunchat med Emme och Annika, samt ringt Sören tre gånger! Vi är bundisar nu, nästan som bästisar. Jag och Sörre.. 4. Gjort vår opponering på två artiklar till morgondagen med Empa. Tre timmar tog det.. 5. Bokat möte med Mira. 6. SMASKat lite i korridoren - man träffar ALLTID någon med en fråga. Men det är trevligt! 7. Hem för en snabbmiddag. 8. Körde till Ankars och hade ett miniSMASKmöte med inslagsteamet. Sjukt professionella på det de gör. 9. Åkte hem till Minna och David till spotlights och diffussioner. Jag spelade gitarr och sjöng mina låtar för Minna. David spelade tv-spel.

Och nu är jag hemma som sagt. Man får mycket gjort om man planerar sin dag!

Imorgon är vi i skolan hela dagen, 9-21. Pizza med klassen och grävpresentationer. Lovely!

1 kommentar:

  1. Hahaha... en till med idrottsarena i vardagsrummet!! Hur e d möjligt att vi båda har kommit dit??!?
    Hemma är det både Scandinavium, Santiago Bernabeu, Nou Camp och Emirates Stadium...
    Kr@m Mams

    SvaraRadera