2009-05-04

Från toppen till botten till halvvägs upp igen

I morse mådde jag bra. Lite trött bara. Men bra. Låg på topp.
I eftermiddags blev jag lättad och glad för en eventuell sommar i Piteå. Sedan kom tankarna. Jag har ju faktiskt ingen planerad inkomst för tillfället. Aaaaaaaaaaaah - Kraschlandning!
Cyklade till skolan och övade med kör inför sångelevskonserten på måndag. Fick tänka på lite annat tillsammans med sex andra tjejer, däribland Mira, min Mira. Underbara Mira som vet precis vad man skall säga. Tack!

Världens bästa pojkvän som man har gav mig en lång kram när jag kom hem. Lade mig ner på sängen och pratade om sommaren. Sedan satte han sig vid datorn och letade jobb efter jobb. Ringde kontakter och pratade med folk på msn. Peppade mig. Fan vad bäst han är!

Nu ska jag sova.

P.S. Spana in mitt Valborgsfirande på Pitespalten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar