2009-07-01

Kort-kort!

Jag har en kort-kort uppdatering:
Jag trivs på Piteå-Tidningen. Alla är supersnälla och trevliga, det känns toppen att jobba med stort förtroende och första dagen (måndags) kunde inte börja bättre - två färdiga artiklar innan lunch! Fick sluta en timma tidigare för att jag varit så duktig.

Vi handlade mjukglass efter middagen idag, jag och Crille. Kioskpiraten, bäst i Piteå, har världens godaste mjukglass. De blandar in en smak i glassen. Jag har a thing for Turkisk Peppar, vilket innebär Turkisk Peppar-kross i glassen. Hela vägen ner till rånet. Kan det bli godare? Njaaa...!
Efter att vi betalat för glassen skulle en tant handla snus..
- Jag vill ha.. stock!

Nu skulle vi legat i sängen för fem minuter sen. Vi ska börja gå och lägga oss i tid, då jag börjar bli totalt död på morgnarna. Gotta hurry!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar