2009-07-16

Okej, hittills har inte överdrivet mycket hänt...

Men denna veckan är det som om allt händer på samma gång! (Ok, kanske inte allt..)

- Minna och David har skaffat hund. Lilla Marwan, som de får hem imorgon! Läs mer på Minnas blogg, där hon har lagt upp en bild jag tog i fredags när vi träffade krabaten första gången.

- Amandy har hoppat på Sofia och Lindas "lilla" tripp, och kommer därför vara borta jättelänge från Piteå!

- Jag svimmade på jobbet i måndags. Inget farligt, antagligen vätskebrist. Låg hemma resten av dagen och drack vatten..

- Idag ska jag på bröllop. Det är inte jag som gifter mig, inte heller någon jag känner. Sofia känner dem nästan, det är hennes ex brors flickväns halvbror som gifter sig. Hängde ni med? I alla fall, Sofia ska fota dem och jag ska skriva ett reportage om bröllopet!

- Jag fick hem min kamera i tisdags, men har inte kunnat prova den än eftersom jag inte hade rätt minneskort. Har beställt hem ett nytt och hoppas att den kommer innan helgen. (Läs varför på nästa punkt.)

- Lördag ska jag och Minna fota en av Minnas arbetskamrater. Crille kanske ska med så vi kan ta lite kort på oss också.

- Söndag ska jag hänga med Amandy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar