2009-08-30

Vart tar tiden vägen?

Hallå? Vad hände? När var det egentligen NolleP skulle starta? Eller har det redan varit? Det är precis så det känns - vad sjutton hände egentligen? Dessa tio dagar har varit bland de bästa i mitt liv. Jag trodde aldrig att en nollning kunde bli roligare än när jag själv nollades. Jag hade fel.

Jag har marscherat in till en förväntansfull/road/rädd nollepublik, bossat runt med människor, uppfostrat mediedesignare (som alltid varit den klass som synts och hörts minst) till att bli årets Nolleklass, serverat våfflor till hungriga och bakfulla nollor efter att ha "utrymt" ett rökigt (av rökmaskin) kök, dansat varje kväll - inklusive de nyktra, sjungit i band och utomhus vid ett piano, badat med brillor, fotat med brillor - otroligt svårt, kollat igenom över 2000 bilder, skrattat, skrattat, skrattat...

Orkar inte lägga upp bilder från NolleP här, det skulle ta ALLDELES för lång tid och någonting som jag helst undviker. Checka istället in Pixboxsidan. Jag, Lania, Sara och Tina har fotat och slänger upp bilder där. (Det är precis det jag har gjort HELA dagen..)

Nu ska jag se några Sex and the City-avsnitt till (är inne på slutet av säsong 2) och kanske lägga upp några bilder från underbara Grekland.
Bjuder på en kärleksbild tills vidare:



Längtar till fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar