2009-09-17

Mama, I'm coming home!

Jag och Crille har bara två resebokningar kvar innan jag kommer upp till Piteå efter julen för att packa ihop det sista i lägenheten och städa samt lämna in nycklarna för att sedan bila ner till Linköping och påbörja vårt liv tillsammans men innan det ska jag fira Halloween i min nya hemstad och onsdagen innan det kommer jag och Crille till Göteborg sent på kvällen för att spendera en och en halv dag i familjens tecken och kommer självklart att försöka klämma in lite kompishäng på köpet.

Hängde du med?

Tills dess fortsätter jag att spela gitarr. Just nu har jag Jag hatar att jag älskar dig men jag älskar dig så mycket att jag hatar dig i läxa, en låt av självaste Håkan Hellström. Och pluggar annat såklart. Har massor att göra, vilket känns bra på ett sätt, eftersom jag gräver ner mig i skolan istället för saknaden. Men vissa stunder går det bara inte. Då redigerar jag lite bilder (fast idag tillhör de skolan) och spelar lite mer gitarr..

Har fått ett frilansuppdrag som jag ska genomföra nästa vecka. Två dagar, 12 timmars arbete och pengar till företagskassan. Dessa ska jag använda för att betala tillbaka mitt lån till mig själv. Så jag har råd att åka till Linköping.

Bjuder på en bild på Anna och Charlie, som jag skriver det "lilla" reportaget om.

1 kommentar: