2009-10-15

Fotobok

Jag har länge funderat på att göra en fotobok med mina bästa bilder. Kanske som en portfolio, där jag kan visa mina bilder för potentiella kunder. Helst ska jag göra det i ett svart fotoalbum med bilder jag själv har klistrat in och kanske skriver någonting under. Lite rought, behöver inte alls vara sådär stilrent. Eller så gör man det enkelt för sig...

Vi får väl se!

Nu: Sängen. Har pluggat järnet idag, skrivit och redigerat i mitt reportage, vet inte riktigt hur mycket jag är uppe i nu, men skrev nog kanske 3000 tecken idag - hade ju ingen direkt intervju att skriva in. Det blir det mer av imorgon!
Gitarrlektion - blev helt slut i huvudet efter den. Lärde mig att läsa noter på en timme, nu ska jag bara traggla, traggla, traggla. Sjukt bra att kunna sen!
Intervju med ytterligare en person. Sen cykeln hem till Minna för att se Johan Falk. Längtade efter Göteborg medan hjärtat pumpade extra av flera olika anledningar.

NU: Sängen. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar