2009-11-07

Lördagssnö

Idag träffade jag Tina på stan och fotade en stund i snön innan det var dags för Michael Jackson i Jazzton på Krokodil som var sjukt bra och nästan sövande på grund av alla jazziga solon som låtarna innehöll men det var en bra grej att besöka Krokodil idag dels för den goda varma chokladen och dels för kopplingen till en uppgift i skolan. PUH!

Nu ska jag snart till Stina med Minna och Alex för lite lördagsmys.
Men först - man FÅR tillåta sig själ att tycka att man är duktig. Jag ska lära mig att faktiskt tro på det jag gör, har lite svårt för det. Men nu, Sanna, är det dags att ge dig själv beröm. Jag tog faktiskt en hel del fina kort idag!









And there's more to come!

3 kommentarer:

  1. Älskar det andra fotot, riktigt stilgt! Duktigt miss Längvik!

    SvaraRadera
  2. herre min je, den svartvita var DUNDER!

    SvaraRadera
  3. Jag säger som de andra de andra är riktigt siktigt snyggt, du är JÄTTE DUKTIG :D

    SvaraRadera