2010-05-17

All my bags are packed..

Nu har jag packat en jätteväska med grejer och har en stor ICA-kasse + kameraväskan som handbagage. Fasar för det uppenbara: övervikt. Stora väskan väger 17 kg, och handbagaget har jag inte vågat väga än. Resväskan är fylld till gränsen och lite till. Tror att den kan spricka, trots det fina märket som lovar bra kvalitet. Har inte ännu prövat att dra igen dragkedjan, men när jag gör det måste jag ligga på väskan för att få igen den. Alla fack är nyttjade till gränsen. Varför har jag så mycket grejer med mig för nästan tre veckor i Piteå? Tja, jag ska ju spendera sommaren där också, och vad är väl bättre än att ta upp så mycket som möjligt redan nu? Som 10 par skor?

Nej, nu ska jag pussa på min pojke, laga lurre och gå igenom läggan för att se om jag glömt någonting. (Hoppas inte!) Och kanske väga bagaget igen. Det där med att betala för övervikt - inte riktigt min grej!

Två tjusiga bilder från helgens pepp inför Hoffmaestrospelning. Sjukt kul kväll! (Saknades dock en herr C..)

1 kommentar:

  1. Haha! Alltså vilka bilder från den kvällen! :S så sjukt uppstyrda verkligen! eller...!? :D kul var det iaf och lät värt djupa skavsår :)

    SvaraRadera