2010-07-24

Sommaren i city..

Denna sommaren har jag:
Sett åtskilliga vackra solnedgångar, på väg hem från jobbet...

Hamnat i ösregn på väg till jobbet...
Klippt hårbollar från Crille (vänster) och mig.


Sett Crille leka med mitt hår...


Sett Crille göra sina behov i solnedgången bakom stugan...


Haft riktig myskvällar med chips, nachos och gigantiska skålar guacamole.


Varit på Swensbylijda med Anette...


Där vi blev bundisar med ett lamm som rymt...




Och lilla lammets bästa vän...


Varit i Luleå med Emme på shopping- och sushidag...


Och varit på utflykt med Jeskan, Holmen och Emme till Rosfors...








Har hittills haft en riktigt bra sommar - helt enkelt!


Just nu suktar jag sjukt mycket efter en liten dvärgpudelflicka som skulle kunna vara vår, om vi vill... Är de små liven inte "to die for"?

Nu är det dags för mig att göra natt och drömma om söta pudelflickor som springer omkring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar