2010-09-28

Tribute to Linn.

När man läser detta inlägg går det mycket bra att lyssna på den här låten.

Linn är min absoluta favorit här i Linköping (efter Crille, såklart). Hon är aldrig sur eller arg, hon lättar alltid upp stämningen, hon har alltid något nytt skvaller på gång - oavsett om jag vet vilka personerna är eller inte - och hon kommer alltid med kloka tips och råd. Hon är precis som en bästis ska vara. Dessutom ÄLSKAR hon Bonde söker fru och Ensam mamma söker, vilket gör henne till min dejt på söndagskvällar från och med på söndag.

När jag tänker efter känns det som att söndagar har blivit vår dag. Vi har tagit tidiga promenader tillsammans, vi ska ha mamma-dejter och har fotat tillsammans i mysiga Gamla Linköping. Alltid på söndagar.

Här är en annan bild från i söndags:

Foto: jag. Hår och makeup: Johanna Rask

1 kommentar:

  1. fint Sanna!
    Bonde & Ensam mamma, det är grejjer det ;)

    SvaraRadera