2010-10-24

Lika hopplöst förälskad

I dag påbörjade jag ett litet kuddprojekt. Meningen var att det skulle vara klart efter några få timmar, men ack nej. Den vita tråden tog slut till symaskinen och de påbörjade kuddfodralen hamnade i en IKEA-kasse... Visar när det är klart hur man kan göra snygga kuddfodral av ett gammalt lakan. Känner mig precis som Änligen hemma-Karin (det är hennes kuddar som har inspirerat)...

I övrigt har jag haft en otroligt mysig helg. Fredagsmys med god mat framför tv:n. Lördagsshopping (second hand) med stora skatter framgrävda för en mindre summa. Lördagsbio. Söndagsmys med promenad. Allt med en viss herr Berglund. Det är sådana helger som räknas. Och trots att det gått snart ett år och nio månader sedan vi blev tillsammans är jag lika hopplöst förälskad - nu som då.

Foto: jag

I morgon är det back to work. Hur tar man sig samman efter en sådan här helg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar