2010-11-22

Äntligen på väg.

Nu har mamma precis packat klart sin väska. Med packningsexpertsdottern bredvid sig fick hon ner 78 tunikor till ett betydligt mer användarvänligt antal.
Har haft en underbar helg hemma. Träffat alla tjejer som jag ville träffa - de som bor i Göteborgstrakten. Haft en utgång. Varit på Styrsö och träffat mormor, morfar och Ninni. Träffat farmor två gånger och redan fått julklappar. Riktigt mysigt. Nu är jag redigt taggad på resan.

Jag är även taggad på 2011. Det ser ut att bli ett bra år. Nya möjligheter har öppnat sig på jobbfronten och mitt första bröllop som fotograf är bokat. Mer än så kan jag inte säga ännu, men det ser bra ut.

Nu: göra fötter och naglar semesterfina.
19.30: Se Halv åtta hos mig - Crister Eriksson, "Big C" - student i Piteå, tävlar i matlagningsprogram mot tre andra pitebor. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar