2011-01-12

Jag trivs!

Jag trivs med livet!

- Jag oroar mig inte så mycket över jobb, utan ser på den ovissa framtiden med spänning.
- Jag är inspirerad till att vara kreativ. Just nu inte så mycket med kameran, utan mer med händerna. Men det går i vågor. Fast visst rycker det lite i höger fingerspets att få trycka av några foton när det har snöat hela natten...
- Jag har kommit igång med träningen igen efter ett liiiite för långt uppehåll på en sisådär två månader..
- Jag har fått nya vänner som jag trivs med och längtar efter att få lära känna ännu bättre.
- Jag har världens finaste pojkvän (inget har förändrats där inte!) som stöttar mig och hjälper mig i olika situationer och beslut.

Det enda som saknas är mina underbara vänner och min älskade släkt o familj. Sen skulle livet vara komplett. Men man kan inte alltid få allt man vill ha.


Så bortskämd man skulle vara i så fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar