2011-01-25

Mysstad.

I dag träffade jag min kära kusin med sambo i Norrköping över en lasagne. Så himla mysigt att vi bor nära varandra - 4 mil - och synd att vi inte ses oftare.

Norrköping är så underbart mysigt. Massor av mysiga gator och torg, med gamla byggnader intill vattnet. Hittade en fin inredningsbutik när jag var ute och promenerade, inne i en välbevarad gränd. Lycka!

Sist jag var i Norrköping jobbade jag, och fick se lite av staden genom en minibuss med alkohollås och ratten på höger sida. Skräckupplevelse eller äventyr? Välj själv.
Därför var det skönt att bara strosa omkring i några timmar helt själv utan något direkt mål. Eller ja, målet var väl att hitta till universitetet, och det uppfyllde jag ju!

Nej, nog tjatat! Blir mycket häng i Norrköping framöver i alla fall!

Brädhäng med kussen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar