2011-02-01

GLAD!

Trots att jag får gå upp i ottan, ta pendeln till Norrköping (på vilken jag inte kan låta bli att sluta ögonen i en si sådär 20 minuter), och komma hem ett halvt dygn senare, så är jag glad!

I går var min första dag för provredigering på NT och det kändes superbra. Min högsta önskan är nu att jag får hoppa in här då jag inte jobbar på Extra. Vilken lycka att få vara på två så grymt bra arbetsplatser!

Nu behöver jag bara leta efter en begagnad bil på Blocket, så att jag är beredd att jobba kvällsskiftet (så bra går pendeln här..)! Någon som har en susning om vad man ska kolla efter?



Det är lite konstigt dock, att allt man hört om branschen - och själv upplevt - så går det så bra för mig just nu.
Det är väl bara att njuta av läget, medan det fortfarande går så bra!
Det är nästan så att jag väntar mig en kraschlandning runt hörnet, men man kan aldrig vara riktigt säker..

1 kommentar:

  1. Härligt Sanna :) Skönt att det blev så bra tillslut!
    Grattis till era två år tillsammans, lycka. Snart är ni ikapp oss hehe
    KRAM Åsa

    SvaraRadera