2011-02-26

Outfit a´la ELLE

I kväll är det galakväll Kårallen och Petter, den store mannen, kommer dit för att göra alla galna teens ännu mer galna, och alla wannabe-rappare inspirerade.

Eller nåt.

Jag ska i alla fall stå längst fram vid scenen i riktig Emme-Sanna-anda och sträcka mig efter mannen, myten, legenden. Legendaren. Han lever ju faktiskt fortfarande.

Istället för att dressa upp mig i riktig gala-outfit har jag valt att dressa ner mig lite, men inte som en helt vanlig utgång. Lite mitt emellan, så att säga.
Har läst ELLE's trendbibel för våren och sommaren hela morgonen, och insåg att jag kunde knåpa ihop en outfit för kvällen enligt modemallen av det jag har att tillgå i min egen garderob.


Blommor... 

Vitt... 

Lekfulla accessoarer så som knalliga handväskor och roliga smycken... 

Röda läppar... 

Hårknut... 

Röda naglar...

Det här blir resultatet:

Vitt linne (Newbody), kjol (H&M), ballerina (H&M), dockhalsband (Tjallamalla) och röd kuvertväska (minns inte inköpsställe och lappen är avklippt).


Se där ja, nu har jag ytterligare en kategori att lägga till mitt blogg-cv: dagens! Hä hä..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar