2011-02-08

Vad jag har i ett litet badrumsskåp:

Nu har jag äntligen tagit tag i rensandet av mina smycken. De har legat i en enda stor klump, ett trasselsudd, i ett av skåpen i badrummet. Jag har flera gånger försökt mig på att trassla ut smyckena, framför allt klockhalsbandet som jag köpte i Kina. Men jag har haft för lite tid för att hinna få ut det.

Men nu har jag banne mig sett till att få lite ordning på mina smycken! De antingen hänger på en krok, ligger i smyckespåsar eller i en käck plastburk med olika fack som jag fick av Nenne för några år sedan. (Då med tanken att jag skulle ha mina smycken i. Det tog ett litet tag innan det faktiskt blev så...)

 Rensade smycken och annat på köksbordet...

 Men, vad är det för en snygg effekt?

 Här är den igen?!

Jo, det är ett förstoringsglas att ha i exempelvis en halskedja.. Fick den från mamma, om jag minns rätt. Jag funderar lite på om jag ska ha den som den är runt halsen, eller om jag ska sätta dit en liten text eller några ord som förstoras.. 
Några tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar