2011-03-28

Skrattfest

Det var längesedan jag skrattade så mycket på en kväll som i lördags. Jag lever fortfarande på den kvällen.

Elina, Martin, Malin, Jonas, Camilla och Robin kom hem till oss och åt paj, godis i massor och marängswiss. Vi spelade några omgångar Buzz och Ooogachaka (?). Runt fyrasnåret (sommartid) pallrade sig gänget hemåt efter en - i mitt tyckte - helt perfekt kväll.

Och jag fick så superfina presenter av gänget.

Presentkortet är på Drömgården i Norrköping som tydligen är full av Sanna-stil. 
Elina, Martin, Malin och Jonas kunde inte välja någonting själva, utan överlämnade glatt det till mig. Men nöje, säger jag då!

1 kommentar:

  1. Sv: Ja jag har alltid tyckt att fyran är så klumpig att hålla i :) Sen slutade notan på 299 kr i mån och det passade mig perfekt. Men hoppas femman är grym nu då eftersom du hållt dig så länge ;)

    Vilka fina presenter du fått förresten. Den där Drömgården verkar vara nått för mig också skulle jag tro.

    SvaraRadera