2011-04-26

Självporträttet...

Jag lämnade in mitt tävlingsbidrag till "Delicato i mitt liv" för att vara med och tävla om en hel väska fylld med godsaker förra veckan. Än så länge väljer Delicato och bloggerskan fortfarande ut den vinnande bilden. Men för mig spelar det inte så stor roll om jag vinner eller inte, det roliga var att jag tog mitt första självporträtt. Det var roligt och inspirerande, och det fick mig att inse att man inte alltid behöver ha en modell till sina idéer.
Vi får väl se om det blir fler självporträtt snart!

Här är i alla fall den bild jag valde ut till tävlingen. Jag valde mellan två, men efter att ha läst igenom reglerna igen, valde jag den som jag tycker framkallar mest känslor. Eller vad tycker ni?



"Använd din fantasi! Vi gillar bilder som visar kreativitet och framkallar känslor! Det kan vara allt från en Punschrulle  med dammsugarslang i miniformat till två glada barn som sitter och mumsar på varsin Delicatoboll. Det är du som sätter gränserna!"


1 kommentar:

  1. Haha, lovely! Framkallar helt klart känslor, är ju ungefär så man skulle känna sig om man vaknade med en bakelse på kudden ;)

    SvaraRadera