2011-05-09

Rösta på mig!

I kväll klockan 21 avslutas omröstningen i tävlingen där man kan vinna en sportbag full av delicato-godsaker! Jag är en av tre finalister och behöver DIN röst för att säkra förstaplatsen!


Mitt bidrag i tävlingen.

Gör så här:
* Gå in på bloggen där tävlingen hålls.
* Scrolla ner till kommentarsfältet.
* Där fyller du i namn och e-post, samt bloggadress om du har någon.
* Skriv nr.1 i kommentarsfältet, om det är mitt foto du gillar.
* Tryck på "Skicka kommentar".
* Taa daa - du har röstat!

Snälla bloggläsare, hjälp mig nu med det här!

Som tack har jag lovat att ordna med stort kalas här i Linköping, så rösta och packa din väska om du inte bor i närheten, men ändå vill ta del av priset. Det är ju din förtjänst om jag vinner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar