2011-07-21

Länkkärlek.

I går la jag lite av min lediga tid till att rensa upp lite i bloggen.
Bland annat la jag till nya, och tog bort gamla, bloggar som jag följer här nere till vänster. De som åkte till förmån för andra var sådana som inte bloggat på en si sådär fem månader och sådana som inte syns att de uppdaterat av någon konstig anledning.

De som kom in på listan är bloggar jag följer i olika kategorier, som gör det enklare för mig att samla alla på ett ställe. Då kan jag snabbt se vem som uppdaterat senast och samtidigt tipsa er om nya bloggar.

Bland annat min otroligt duktiga mosters nystartade blogg (17 juli) om träningen med sin hund Sallie. De är så sjukt duktiga och det är alltid "Cirkus Sallie" i köket när vi är hemma hos dem. Läs den!

Även UnderbaraClara och Spiderchick kom in på listan - bloggar som jag försöker följa dagligen eller så ofta jag hinner. Roliga och fina med mycket bilder och allt som oftast välskrivna texter med bra innehåll. Läs dem!

Lindas korthus drivs av duktiga och pyssliga arbetskamraten Linda. Läs den!

Sist men inte minst slängde jag in de bröllopsbloggar som jag inspireras av allra mest. Jag vill bli minst lika duktig som Alicia Swedenborg, SmallpigArt och Jonas Petersson. Ett mål som är svårt att uppnå, men hey - vem sa att man inte ska sikta högt? Läs dem och njut!

1 kommentar:

  1. Många bra tips, och kul att jag är en av de utvalda! :-)

    SvaraRadera