2011-09-28

Inspirerad

Alicia Swedenborg... det finns inga ord för hur mycket hon lärde mig om livet som bröllopsfotograf, om inspiration och framför allt om mig under de två timmar och lite till som jag lyssnade till henne. Om vem jag kan vara, för vad jag kan stå för och vad jag kan göra i mitt liv. Spännande, intressant och peppande. Sen att hon delade ut choklad för bra frågor, skämtade igång alla och babblade på, det var bara en bonus. Allt som allt en helt underbar kväll.

Tidigare under dagen träffade jag Världens Bästa Emme och hämtade hem en pappakär lillkusin från dagis.



Nu är jag hemma från Stockholm och ska till jobbet vid 17.
I kväll blir det den första av många Glee-kvällar med Ida - säsong 3 började förra måndagen i USA och det bara KAN vi inte missa!

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild på Emme! Så fin hon är. Och Viggo också såklart. Och du med. Och Minna. Jag. Alla är vi fina:)

    SvaraRadera
  2. Viggo våran lille goding, vilken fin bild!

    SvaraRadera