2012-04-05

Glad påsk!

Oj, längesen jag bloggade nu! Skärpning! En uppdatering:

Nu har jag tagit mitt pick och pack från lägenheten i Linköping och flyttat in i gästrummet i Kungsbacka, hemma hos mamma och pappa. Hela familjen samlad igen, under ett och samma tak.

Börjar så smått komma in i vardagen här. Mycket pendling till och från Kungälv, men det går förvånansvärt smärtfritt. Kanske för att vanan sitter i från när jag pendlade mellan Linköping och Norrköping. Alla är supertrevliga och jag har ganska fort kommit in i jobbet. Det känns ruskigt bra, nu är det bara att hålla ut tills Crille kommer ner i juni, så är livet komplett igen!

I helgen åker vi ut till mormor och kusinen för påskmys och nu har jag nyss kommit hem från farmor.

Jaha, det var allt jag hade på hjärtat. GLAD PÅSK!!

Påskägg á la bling-bling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar