2009-02-23

Here's to Ebba: (19 februari 2009)

Ebba är ligger hemma i sin lägenhet på Manhattan i New York och är sjuk. Stackare! (Min avundsjuka är för stor för att jag inte ska vara sarkastisk i denna stund!) Hon undrar när jag kommer och hälsar på, och jag vill allvarligt talat till NY snart! Ge mig lite arbeten (innehar nu mer FA-skatt!), lite mindre att göra och en betald resa så är jag där på noll!

What else?
Jag missade SMASK-mötet idag på grund av ett litteraturseminarie i Tillämpad kommunikationsteori. När jag kom hem efter lektionen vid halv sju tog jag igen det missade SMASKandet genom att göra klart "alla" passerkort. Men stenen har fortfarande inte lättat från mitt bröst, jag stressar upp mig och blir handlingförlamad (snarare oinspirerad) gällande allt som har med skolan att göra.
KOM HEM IGEN!
Jag funderar på att göra en to-do-lista för att kunna bocka av när jag har varit duktig. Dygnet har för få timmar, jag har för lite mat i kylen och min energinivå ligger på minus.

Oj, vilket deppigt inlägg. deprimerad är jag ju faktiskt inte!

Imorgon: Photoshop hela dagen, hem och byta om, SMASKmiddag och Releasefest!
Lördag: Plugga gräv.
Söndag: Plugga TKT.

Nästa lediga dag: 1 april - Riksgränsen! Woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar