2009-02-23

Kors i taket! (19 februari 2009)

Jag, Minna och Alexandra har blivit omtalade som tilltänkta webbredaktörer för LTU:s MME-sida. 25%, betalt och journalistiska erfarenheter - precis vad jag söker! Vi har fått mail om det tidigare, men jag har för mycket att göra egentligen för att ens ha funderat över att ta tjänsten. Okej, den har verkat lockande, men herregud, dygnet har bara 24 timmar!
Det är först när man får veta av både Patrik och Ulrika att de har tipsat om oss som det blir lite mer verkligt. Man kan ta på det.
Så jag skickade in en ansökan. "Det får bära eller brista", som jag skrev i ett mail till Ulrika nyss. Jag vet att jag kan klämma in det vid sidan av SMASK och skolan, om jag bara får skriva min to-do-lista. Och vilken merit till CV:t sen!

Nu visade det sig att även Minna har sökt tjänsten, så om jag inte får jobbet kan jag behålla mitt arbete (ännu ej påbörjat) som chattare för LTU. DET kan jag inte ha samtidigt som allt annat. Och så får jag kanske lite ledigt i läsperiod 4! Ingenting att gråta över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar