2009-02-23

In your dreams, baby! (20 februari 2009)

Jag åkte hem, hämtade och packade väskan (konstigt nog med nästan bara böcker, skönlitteratur). Mamma skjutsade mig till Landvetter, där jag fick plats på första planet till Thailand. Väl framme hittade jag Honom med en gång, han låg vid hotellpoolen. Vi låg och solade, pratade och myste hela dagen. Jag brände mig på mina armar. När det började bli kväll skulle jag fixa ett rum till oss, och Adam skulle bo med några killar som de hade träffat på resan (han var bara glad att jag hade kommit dit). Det var massa strul med kostnader osv, men så fick jag ett jättefint rum för nästan ingenting. Sen vaknade jag.
Vad betyder det?

Nästa dröm handlade om någon middag som vår familj skulle ha, vi bodde på någon herrgård. Kvinnan som vi hade bjudit hem ville döda vår familj av någon anledning, hela drömmen var bara ruskig. Hon kom in till matsalen där vi satt och väntade, provsköt sin pistol, och vi verkade inte ett dugg rädda. Det var som att vi inte trodde att det var oss hon egentligen ville skjuta på, istället för fönstren.. Sen vaknade jag.
Vad betyder det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar