2009-02-23

Just driving (12 februari 2009)


Mina favoriter.


Idag ska jag spendera större delen av dagen i en bil.
Nja, inte riktigt kanske, men jag ska köra fram och tillbaka till Kallax... TVÅ GÅNGER!

Runt tolv hämtar jag och Crille upp Adam och åker till flygplatsen (i en Toyota) för att dumpa av dem och sina backpackerryggsäckar. En månad utan mys. Det går bra, Emmelie är min backup (och dejt på Alla Hjärtans Dag)!

Halv elva landar Totte i Luleå, och då ska jag vara där igen, denna gången i en Volvo. Det blir kul, trodde inte att han skulle komma upp så tidigt igen! Vet dock inte om det blir någon bugg i helgen, får se om det blir fest eller inte..


Annars mår jag bättre och bättre. Mina underbara vänner (både nära och långt bort) och Crille är en stor källa till det.
Pratade med farmor igår, hon är den absolut starkaste människan som jag någonsin känt. Det får mig att känna mig lugn.



Haha, jag känner inte igen honom... Men det är piraten som ska göra de thailändska haven osäkra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar