2009-02-23

Ryck upp dig! (12 februari 2009)

Nu sitter jag hemma i soffan.

Det är tomt. Tomt. Ensamt. Och tomt.

JAG VILL OCKSÅ ÅKA TILL THAILAND!!!!!!!!



Men jag har ju Anette och Ulf om jag skulle behöva prata av mig lite. De är helt underbara. De fixar både bil och släp till min flytt. D R Ö M !

Jag ska ta tag i mig själv. Jag ska börja packa ner saker i lådor. Saker som jag inte behöver ha i lägenheten. Det ska bli ordning på mig. Jag ska ha onödigt lite grejer i Källbolägenheten. Så slipper jag stöka ner så lätt. Jag ska framför allt rensa ur min garderob igen. Allt ska in i förrådet på Källbo.
Jag ska läsa kurslitteratur, kommunfullmäktigeprotokoll och mail från Crille.
Jag ska vara bättre på att träffa mina vänner och jag ska uppdatera bloggen oftare.

Från och med nu.



Förresten: Är det någon som har glömt en svart munktröja med dragkedja hos mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar