2009-03-24

FÖRLÅÅÅÅÅÅT MIIIIIG!!!

Jag har verkligen totalt glömt bort att berätta om vår söndag! Jag och Crille hade bestämt att söndagen var dagen då vi firade våra födelsedagar; han fyllde 24 när han var i Thailand och jag har inte tid att fira min (imorgon). Dagen började sjukt bra med GRYMT väder! Det blev en promenad till Ankars, där vi fann Isa och Emmelie vid 79:ans vägg - perfekt lä- och solplats! Vi fastnade i en timme där vi pratade och skrattade. Vad är väl Ankars och vänner? (Jag saknar det faktiskt inte så mycket, det tar inte så lång tid att gå dit!)
Därefter handlade vi lite mat, jag åkte till Norrmalmia, därefter hämtade jag upp Crill och åkte till svärmor och -far för några minuter.
När vi var tillbaka lagade vi gooooood mat (bakad potatis, egen ihopslängd skagenröra och sallad), såg Slumdog Millionare och bytte paket. Crille fick ett vinställ av mig (som VI kan ha på den nyuppsatta hyllan) och jag fick.......... (helt galet) ...............................


EN FULLT BETALD HELG I UMEÅ! Lyxhotell, lyxmiddag, lyxbilresa, lyxkärlek... LYX, LYX, LYX!

Tror du jag är kär? Eh, ja.. Han är bäst helt enkelt.

1 kommentar:

  1. Grattis Älskling! Hoppas du får en alldeles, alldeles uuunderbar fö'llsedag! Ät många våfflor... hehe...
    Soliga vårpussar från Västkusten, M@mm@

    SvaraRadera