2009-03-08

Vitt är det nya svarta

I fredags var jag hemma i myslägenheten med Emmelie. Drack saft.
Igår var jag på Ankars med Linda och Marie. Vi drack vatten.

Med andra ord - första riktigt vita helgen på länge..
Jag tog mig en titt i min almanacka precis. Sist jag hade en vit helg var vecka 2. VECKA 2! Och det var bara för att jag körde den kvällen (Minna hälsade på mig innan vi åkte hem till Piteå, vi var hemma hos Åsa och Makki och lekte lekar.)

I alla fall, det jag ville komma fram till är detta: Jag hade glömt av hur bra det känns att vakna upp en tidig lördag- eller söndagmorgon och må... Bra. Riktigt bra. Det är skönt. Nästa helg är det Pitebor v.s. Studenter på Kvarters, helgen efter det Kick Off med SMASK-gänget på Kvarters, helgen efter det SMASK med efterfest på Statt och efterefterfest på Kvarters (jag funderar på att lägga en sovsäck på Kvarters, det verkar som att jag kommer att hänga rätt mycket där), helgen efter det är det Riksgränsen... Tja, vad ska man säga (säger man egentligen "Tja"?) - tur att jag planerade in en vit helg denna helgen, annars kommer min lever att skrumpna ihop inom en snar framtid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar