2009-05-31

Min mamma


Min mamma är den bästa mamman i världen.
När jag är ledsen tröstar hon mig.
När jag är glad gläds hon med mig.
När jag är förvirrad bringar hon klarhet till mina frågetecken.
När jag behöver prata tar hon sig alltid tid.
När jag är trött masserar hon mina vader.
När jag är fattig köper hon mat till mig.
När jag behöver en kram kramar hon mig.
Och ger mig en puss.
Och säger snälla saker.
Som att "det går över när du gifter dig".
Min mamma är den bästa mamman i världen.

Jag ville bara att du skulle veta.

1 kommentar:

  1. Mamma Längvik (bäst i världen - bara så ni vet!)2009-05-31 22:40

    Tack för alla fina ord, min älskade dotter! Det värmer och nu jag längtar ännu mer efter att få krama dej - skynda, skynda, skynda hit!!
    Pusselipuss
    ps
    1000 t@ck för att du la ut den underbart snygga bilden på mej...

    SvaraRadera