2009-09-09

Idag fyller världens bästa mamma år

Jag har världens bästa mamma. Det är inget snack om saken. Hon finns alltid där för mig när jag behöver det, hon säger alltid kloka saker och när jag är helt villrådig tar hon över situationen och tänker klart åt mig. Det var hon som sa att jag inte mådde bra i min situation den där dagen i december, det var hon som pratade mig lugn inför årets sommarjobbssituation och det var hon som ringde bara för att säga hej. Hon är en stöttande pelare i mitt liv och en av de närmsta människorna i mitt hjärta.
Idag fyller världens bästa mamma år, och trots att åren går finns det inga spår av det i mammas liv.
Hon rusade för sjutton in i mitt rum på midsommar klockan fyra på morgonen och började hoppa i sängen (medan pappa undrade vart efterfesten var..!)!

Grattis på födelsedagen, världens bästa mamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar