2009-10-11

8604

Ikväll har jag skrivit 8604 tecken med blanksteg på mitt långa reportage. Det är bara citat och några finurliga meningar från Anonyma tjejen som jag träffade idag. Förhoppningsvis får Holm ordning på tekniken, så att jag hittar fler bra citat som inte är tagna ur minnet (dåligt ljud i diktafonen...).
Hä bli nå bra häjn.

Imorgon kommer 17 redaktionsledare till Institutionen för musik och medier. Jag, Minna och Holm ska vara värdar för hela spektaklet, som innehåller en föreläsning med "Gräv-Josse" och speed-dating-mingel med studenter och redaktionsledare. Jag ska fylla mina fickor med visitkort att dela ut!

Nej, nu ska jag redigera lite bilder från igår när jag träffade en tjej som naturfotar här i Piteå. Vi övade på att fota porträtt, och hon har redan skickat bilderna på mig. Uh, här går det undan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar