2009-10-11

Downfall

Jag har lyckats att uppgradera mitt Photoshop, underbart! Nu tar det inte längre fyra timmar att exportera RAW-bilder till JPEG. Äntligen kan jag arbeta ordentligt!

Igår kväll åkte jag, Minna och Alex till Micke Falls konsert i Studio B. Det var kameramän och ljudtekniker och hela kittet! Efter konserten åt jag middag, skickade iväg några jobbilder och cyklade hem till Minna. Där satt vi och drack drinkar, tjötade och kollade fotbollen. Riktigt mysig kväll.

Idag har jag gjort min bärande intervju till det långa reportaget (ca 10 A4-sidor). Intervjun gick bra, men ljudet i diktafonen blev dessvärre kasst och jag fick sitta i 45 minuter efter entimmesintervjun och skriva ner allt jag kom ihåg. Nu ska jag börja skriva på reportaget, medan jag fortfarande har hennes ord färskt i minnet.
Det är hemskt hur människor kan fara illa.

Jag är överlycklig för att jag lever som jag gör. Otroligt tacksam för alla vänner, min familj och den bästa pojkvännen. Tack för att ni finns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar