2009-10-08

Dance, dance, dance

1 fotojobbdag klar, 1 fotojobbdag kvar.

Dans i skolan, sån grymt bra grej att arbeta för. Jag hade velat ha dans på schemat när jag gick i grundskolan, men nej - det fick jag välja som valfri kurs på gymnasiet..

Nu. Måste. Jag. Sova.

Imorgon blir det en LUGN kväll = jobb. Ska försöka göra klart allt, men jag ska inte ha för stora förhoppningar. Bara idag tog jag säkert 500 bilder, imorgon blir det nog ännu fler. De vill ha 50...
Alltså: Fredagkväll=godis, soffa, Photoshop, Idol (jobb i pauserna), sova.

Känns som att jag missar tusen saker med vännerna när jag jobbar. Idag missade jag en, vad jag tror, superduperbra föreläsning (den började kanon) + allt det där roliga som händer med vännerna under en dag i skolan. Puh. Inte kul när man tänker så. Och fritiden, den ägnar jag åt jobb och studierna - inte mycket umgänge där inte.. BLÄ!

Men å andra sidan - klart man tackar ja till ett jobb, speciellt såhär när de ringer och vill ha en. Då är det bara att ta till sig berömmet och göra det bästa man kan. Och vad är roligare än att fotografera?

1 kommentar:

  1. Du är duktig på att fota så det ska du göra.. Dina vänner finns alltid kvar, i alla fall jag ;) puss på dej

    SvaraRadera