2009-10-19

Det snöar citronkaka och jag är klar!

Jag har spår av snö på min franska balkong. Det lägger sig inte, eftersom det är plusgrader ute. Men oj, vad mysigt det är när det snöar.

Gjorde en godismiddag ikväll: kyckling, kryddad med franska örter och citronskal, med svampstuvning och pommes. GOTT! Till efterrätt har jag precis gjort mig en citronkaka, får se hur den blev. Tydligen ska den vara kladdig.

Nu börjar jag känna mig helt färdig med mitt reportage. Inte supernöjd med min ingress och rubriken, men samtidigt kan man inte vara nöjd med allt.

Gissa hur många tecken jag har skrivit?
25 000 var riktlinjen, för den som har missat det.

1 kommentar:

  1. Haha nej jag är grymmt tacksam över det, lite push var exakt vad jag behövde. Efter kvällens skrivande känns det faktiskt Doable. Tänkte om du vill ha bilderna så skickar jag över dom :)

    SvaraRadera