2009-10-26

Nu jädrans har jag kommit igång!

Nu. Äntligen. Har. Jag. Köpt. Ett. Tiokort. På. Korpen.
Inledde uppstarten av min träning - som legat vilande (som en jäkla soffpotatis) sen i våras - med Body Jam med Underbara Nina och Sara. Svettigt och sjukt roligt! Nina ska för övrigt med på Melissa Horn den 14 november. Såg i ett utskick av Acusticum att de hade släppt 30 extra biljetter - verkar bli fullsatt! Hoppas bara Nina hinner boka innan de tar slut...

På onsdag har vi sista lektionen med klassen. För alltid. Herregud, jag känner mig lite deppig faktiskt. Underbara klassen med alla fina människor. Vi ska köpa/baka fikabröd och mysa den sista dagen.

Efter lektionen åker jag till Vallda! Yes, yes, yes! Crille hoppar på mitt tåg i Katrineholm och sen är det mys för hela slanten. Ska hinna med att hänga med farmor, tjejerna och familjen på ett och ett halvt dygn, innan tåget avgår från Göteborgs perrong mot Linköping.

Är så supertaggad på att flytta nu. Okej, det är trist att lämna att vänner, men de ska alla snart ut och flaxa i den stora vida världen de med. I helgen ska jag förhoppningsvis få se lägenheten som vi ska bo i. Den är fin på bilderna, men kommer att bli SÅ vacker när vi är hemmastadda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar