2009-10-24

Vad hände?

Herregud, vart tog dagen vägen?
Jag slöade i sängen med Mariekex, vatten och dagens PT. Gick upp, duschade, slösurfade. Orkade inte göra vanlig frukost - blev en matlåda med snabbmakaroner och köttbullar. Slösurfa. Kolla lite TV. Koka grötris. Slösurfa...
Nu är klockan alldeles strax tre. Vart tog dagen vägen?

Nu ska jag till ICA Kvantum och handla, sen hem till Backman och hämta en nyckel. Därefter ska jag promenera till Ankars och äta sushi. Vi kanske ska titta in på Oktoberfesten i Kvarters, men sen ska jag hämta Berglunds bil. Imorgon ska jag och Emme åka ut till Böle och hämta en studentmössa.

På onsdag ska jag åka hem! Det kommer bli helt underbart att få träffa familjen. Insåg att det är tre månader sen som jag såg dem, ILLA!

1 kommentar:

  1. Mamma Längvik2009-10-26 10:18

    Tre månader!!! Herregud, vad tider går... jag läääängtar!!! Kom fort och stanna länge *ler*
    Puss puss

    SvaraRadera