2009-11-08

Överbelastat!

ÅÅÅÅÅH så glad jag blev att Ulrika fick sin Norrköpings-Lasse till slut! Och att Madde är så smart att inte välja någon. Att den lilla korta blonda skulle välja den yngsta, det var väl ingen osäker på?

Det sista TV3 sa i årets sista Ensam Mamma Söker var att de hade lagt ut ett extra-avsnitt på hemsidan. Ensam Mamma Söker - vad hände sen?

Jag flyger upp. Klickar in på TV3. Tar tio minuter innan sidan ens laddats. Hittar avsnittet, på ett ställe på hela sidan. Som måste ladda i tio minuter för varje klickning. Det går inte. Antar att det var fler än jag som ville se extra-avsnittet?

Det blir till att se det imorgon, efter att projektplanen är skriven och innan gitarrlektion och luciatågsrepetition. Japp, du läste rätt. Jag ska vara med i Luciatåget i år. Inte för att jag vill bli Lucia, nej, det får någon annan söka till. Alex? Jag vill vara med för att jag vill sjunga. För när jag sjunger då slappnar jag av. Och har roligt. Ser fram emot de där sånglektionerna med Mira, som jag ska klämma in i vardagen.

Nu är det 7 veckor och 1 dag innan jag åker upp till Piteå för att städa ur min lägenhet innan flytten. Och jag vet Emme, du tycker att det är roligt för mig, men du stödjer inte det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar