2009-11-09

Überansträngd

Jag har en överansträngd arm. Egentligen båda, men högerarmen är värst. Det gör ont om jag spänner den, böjer armen bakåt eller ihop. Illa. Det där med bodypump så jag nästan dog var kanske inte det bästa. Aj.

Idag har jag övat lucialåtar. Jag är första-sopran på en av låtarna, vilket betyder högt-högt-högt. Men det är roligt, jag har ju Isa och Alex bredvid mig som håller mig på rätt ton. Roligt!

På torsdag kommer Crille till vinterland, vilket innebär myshelg - med vininslag. Fredagsmiddag hos Berglund/Andersson, Melissa Horn på lördag och mys på söndag. Vin fredag-lördag som det ser ut just nu, i lugna miljöer. Längtar!

Imorgon ska jag vara produktiv. Yes, yes, yes. Jag är PR-ansvarig med Emme för Kiss-konserten och imorgon ska jag ringa folk jag känner för att dra i lite publicitetstrådar. Och leta folk att intervjua i Sport- och kulturjournalistiken. På eftermiddagen är det ateljén som är the place to be. Vi ska förbereda Kiss. Man kan säga att vi ska kissa på Kiss. Så enkelt är det bara. Bästa Kiss-showen i Piteå någonsin!

För dig som undrar om snön - den ligger kvar, även om det är noll- till plusgrader ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar