2010-01-11

Long time, no read

Nu var det allt längesedan jag skrev!
I Linköping börjar lägenheten likna ett hem, med nästan alla möbler på plats och inredningsdetaljer i alla hörn. För tillfället är jag i Piteå sen i onsdags, där jag är inackorderad hos Berglund/Anderssons. Fika efter drömmiddagen varje dag, barnplatsen och omstoppad i soffan framför TV:n. Ingen dålig vistelse här, med andra ord! Men trots den underbara veckan jag har här, är det inte utan en viss saknad efter Linköping faktiskt. Hela mitt liv, förutom min resväska, är där och väntar på att börja leva. Mitt nya kapitel som jag har förälskat mig i. Dröm.

På onsdag åker jag ner till min nya hemstad och på måndag börjar praktiken. Linköpings Tidning, med inslag av en affärstidning och Linköpings-Posten. Det blir bra! Massor av kontakter som är viktiga för framtiden.

Bilder på lägenheten kommer.

1 kommentar:

  1. Mamma Längvik2010-01-13 08:52

    Vilken underbar Pite-familj du har! Gött för en ensam "Vallda-mamma" att veta... hehe...
    Pussar och kramar, M@ms

    SvaraRadera