2010-03-24

Du borde köpa dig en tyrolerhatt!

Sjukligt produktiv dag idag! Har påbörjat C-arbetet på allvar nu, och morgonen ägnades åt att ringa runt till olika avdelningar inom Polismyndigheten. Bokade ett möte till imorgon med en snubbe där, vi ska kolla på cykelregler och snacka böter klockan 10. Därefter bokade jag möten med kartritare och cykelansvariga inom kommunen. Har även snackat med bästa Anders Lindkvist (lärt känna genom LP) som har fixat kontakter så det skriker om det. Woho! Känns tipp topp!

Efter lunch cyklade jag till Valla (sjukaste uppförsbacken - var tomat när jag kom fram) för att göra två intervjuer till LP. Blandat skola och jobb idag - det genererar erfarenheter, kontakter och cash! Nice!
Hemma igen skrev jag ihop artiklarna, redigerade bilderna och skickade in. Caaatchiiing!

Nu blir det strax afro på Actic. Antar att det är dansen och inte håret, men det fanns igen schemaförklaring, so you never know.

Bjussar på en go' kinabild:


Om jag ska adoptera vill jag ha en liten kines. Crille vill ha en filipin, men kolla bara - är kineserna inte helt underbara små varelser? (Då syftar jag självklart på krabaten i pappans famn, inte väktarna bakom!)

1 kommentar: