2010-03-30

Tuff (tuff tuff tuff...)

Det tuffar på nu. Både C-arbetet och dagarna. Dagarna går i och för sig alldeles för fort, och när jag sitter mitt uppe i intervjubokningar och research hinner tiden gå så att de arbetande hinner gå hem för dagen, och hinner självklart inte att svara på mina samtal...

Jag vet att jag inte borde känna stress och småpanik, men den kommer över mig ändå. Min mage är alldeles påverkad, och nu har jag börjat dricka moster Ninnis rekommenderade maggel. Det ser ut som någonting äckligt, genomskinligt, klibbigt som gärna sjunker till botten av glaset. Och det sätter magen i arbete... Tur att det finns yoga!

Nu har jag i alla fall bokat in flera möten och tagit kontakt med människor, så jag har kanske hälften kvar nu att kontakta. Det är lite lugnande. Men då gäller det ju att hinna med att träffa alla dessa människor också! Gah!

Förhoppningsvis hinner våren komma på riktigt (med grönska, knoppar och blad) efter påsk, så att jag kan fota mer!

Jag ska försöka ta påsklov de få dagarna jag är hemma i Vallda. På riktigt. Inget plugg, inget tänkande på plugget (försöka kan man ju, det är allt jag har i huvudet just nu). Ingenting! Förska kan man ju alltid!

Tråkinlägg, men kände för att skriva av mig någon annanstans än i min loggbok (som för övrigt redan nu är på 12 A4-sidor, enkelt radavstånd, 12 pt)..

Trevlig påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar