2010-04-07

Fyra veckor kvar!!!

Herregud! Med en snabb kalkylering i kalendern insåg jag precis att det är exakt fyra veckor kvar till 80% av hela C-arbetet ska lämnas in! Och med en dag som igår - sjuuhuukt opepp - så hoppas jag att resten av tiden inte ska bli lika trögjobbad.
Okej, jag hade i och för sig två intervjuer, fotograferade biblioteket, slottet och domkyrkan, skrev 4500 tecken på en text, skrev två andra, korrigerade en, la in tre texter + kartor i InDesign och uppdaterade min loggbok frekvent... Även en tråkig dag kan vara produktiv!

Klockan 10 ska jag träffa denna herrn. Han driver ett café i Gamla Linköping - sjukt mysigt. Kul att han ville ställa upp på intervju!

Nej, nu blir det att skriva loggbok och ringa samtal. Och äta upp frullen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar