2010-04-09

Mindre än fyra veckor kvar!!

Insåg, efter ett mail av kursansvarige, att vi inte alls lämnar in 80% av C-arbetet den 5 maj, utan den 3 maj! Två hela arbetsdagar försvinner, och jag har planerat in en sista intervju med foto den tredje. Det blir att jobba snabbt och effektivt, och förhoppningsvis är det deadline 24:00... Tur att jag har plugghelg i helgen, så kommer jag säkerligen lugna mig lite.

Annars händer det inte mycket annat än C-arbete. Jag tänker, andas och är C-arbete. Klockan tio ska jag träffa borgmästaren, 13.00 få en visning i Gamla Linköping och 15.00 en inplanerad fikadejt med Carro (supergullig tjej som Crille träffade i Thailand och som pluggar till sjuksköterska här i Linkan). Ikväll blir det film, sushi, samt ost och checks (hähä).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar