2010-04-30

I like to move it - move it! Again..

Nej, det är inte min tur igen, utan resten av min familj!
Idag skrev de på kontraktet till ett stort fint hus, med dubbelgarage (pappas krav) och vacker utsikt över Kungsbacka, högst upp i Västra Villastan. Perfekt läge och supermysigt!

Ja, vad ska man säga? Jag blev jätteglad när min sprudlande mamma nästan skrek rakt ut att de hade skrivit på kontraktet och att skumpan låg i kylen (ett kontrollerat skrik förstås, hon körde ju bil). Min reaktion var:
"GRATTIS!"

Igår kväll hade Sniff sagt någonting i stil med:
"Ni är för fan helt jävla dumma i huvudet!"
Och idag, efter att ha ringt två gånger när de var hos mäklaren:
"Har ni skrivit på? Ni är ju för fan helt slut!"

Tydligen hade han planer på att göra mitt rum till en lounge. Vad han inte verkar ha förstått är att det finns en hel gillestuga på nedervåningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar