2010-09-06

Lönerapport

I dag är det dags att skicka in lönerapporten! Hittills har jag skrivit 18 artiklar sedan den 25 augusti - för Linköpings-Posten. Till Linköpings Tidning har jag skrivit 15 st. Det blir nog en go första lön faktiskt, för att bara ha jobbat nästan två veckor..
Då känns samvetet inte lika påtagligt för helgens shoppingexplosion...



För övrigt håller jag på att göra om lite här på bloggen, med start vid frukost. Vad tycks hittills?
Ska göra om headern och lite färg och form. Men jag tror på ett lyckat resultat i slutändan. Egentligen ville jag bara ändra sidbredden på den, då jag inte kunde visa bilderna stora tidigare. Men det betydde att jag var tvungen att ändra hela mallen, och så fick det bli. Ja, det var ett långt utlägg kring något så ointressant som en bloggrenovering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar